نکاتی مهم درباره ناخن هاي مصنوعي






در حاليکه بعضي ديگر ناخن هاي کوتاه خود را خوب حفظ مي کنند تا در برابر کارهاي سخت روزانه آسيب نبيند. گذاشتن ناخن مصنوعي مانند رنگ کردن مو مي باشد. همانطور که رنگ مو فقط رنگ آنرا تغيير مي دهد و تاثيري بر جنس و نوع آن ندارد ناخن مصنوعي نيز فقط ظاهر آنرا تغيير داده و بهتر مي کند و در تغيير جنس ناخن هيچ اثري ندارد. وقتي که اين کار را شروع کرديد تا پايان عمر همينطور بايد ادامه دهيد. وقتي که ديگر ناخن مصنوعي نگذاشتيد مانند سابق خواهد شد.
گذاشتن ناخن مصنوعي مانند مانيکور کردن نيست که گه گاهي آن را انجام دهيد . پس از کاشت ناخن مصنوعي بايد هر چند هفته يکبار ناخن هاي خود را چک کنيد تا ناخن هاي طبيعي شما بيش از حد بلند نشده باشند و ناخن هاي مصنوعي کنده نشوند. اگر آب زير ناخن هاي مصنوعي شما جمع شود ناخن هاي طبيعي شما دچار عفونت قارچي شده و رنگش سبز خواهد شد.
شما همچنين به مانيکور مرتب ناخن هايتان نياز پيدا خواهيد کرد تا ناخن هاي مصنوعي شما را که به همراه ناخن هاي طبيعي تان رشد کرده اند مرتب نمايد. اگر زماني تصميم گرفتيد که ناخن هاي مصنوعي را کنار بگذاريد حتما به يک سالن مخصوص ناخن رفته تا مانيکوريست ها با خيس کردن و نرم کردن آنها را از ناخن طبيعي اتان جدا کنند.
منبع:www.bia2ma.com